دلتنگي تو...


دلـــــــــ شكـــــســـــــته


زمستان نيست!!!

 


            
دلتنگي توست كه به لرزه انداخته چهار ستون دلم را...



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت11:02---9 دی 1393
سلام دل شكسته
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

دل شكسته بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت12:34---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی دل شكسته ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


ساده دل دل شکسته
ساعت11:04---1 دی 1393
کاش زندگی از آخر به اول بود.....
پیر به دنیا می آمدیم.....
آنگاه در رخداد یک عشق جوان می شدیم....
سپس کودکی معصوم می شدیم و در نیمه شبی با نوازش های مادر آرام میمردیم.......
کاش.......


بهنام
ساعت10:33---1 دی 1393

چه حسرتی است
عبور از کنار عابرانی که
عطر تو را میزنند
اما هیچکدام تو نیستی..!!


milad7
ساعت10:41---29 آذر 1393
وب بسیار زیبایی داری..
خوشحال میشم به منم سر بزنی


نازی
ساعت10:34---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی دل شكسته ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: سلام عزيزم چيزي نيومده كه...


بهار
ساعت12:00---26 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست دل شكسته واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهنام
ساعت9:44---25 آذر 1393
با چی خالی کنم هر شب یه بغضی قد یه کوهُ
شبایی که بغل کردم یه قاب عکس بی روحُ
کجایی که ببینی من چه دردی میکشم بی تو
چه زجری میشکم وقتی میبینم جای خالیتو..


تو رفتی خاطرات تو
رفیق ِ اشک چشمامن
در و دیوار این خونه غریبی میکنن با من
یه دریا بودی و چشمم حریف بغض دریا نیستی
تو اونقدر دور رفتی که ازت
یکــ قطره پیدا نیست..


بهار
ساعت9:35---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست دل شكسته واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن
پاسخ: ممنون از نظرت عزيزم خيلي وقته وبما ثبت كردم...


بهار
ساعت10:19---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست دل شكسته واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:,ساعت 9:13 توسط دل شكسته| |


Power By: LoxBlog.Com